Friday, January 4, 2013

Donderdag 3 Januari

Ontbijt: koolhydraat arme pannenkoek met notenpasta
Lunch: koolhydraat arme pannenkoek met pindakaas en geraspte kokos (mn moeder had ze gemaakt voor uit school maar ze wist niet dat ik ze al op had in de ochtend)
Dinner: Pompoen/rucola salade, gehaktballenovenschotel met tomaat/kaas, bieten met wilde spinazie
 Jamies prachtige gehaktballetjes met kaas uit de oven
Snack: Verantwoorde" high tea" snacks: Bananenbrood, chocolate cheesecakeswirl, wortelcake, chiazaadreepjes

Deze dag was ik bij mijn tante op bezoek. Zij had een workshop georganiseerd voor ongeveer 20 vrouwen door Heleen Quantrill (www.eetgoedvoeljegoed.com).
Hiervoor had ze lekkere recepten gemaakt van deze website zodat iedereen iets kon proeven. De workshop was erg interessant. Veel dingen die verteld werden heb ik al eerder ontdekt maar soms heb je het nodig om iets meerdere keren te horen wil het echt landen. De geen suikerchallenge is voor mij al begonnen maar na gisteren ben ik helemaal overtuigd dat ik echt zonder suiker WIL! 

No comments:

Post a Comment