Sunday, September 2, 2012

Darmreiniger/psyllium inuline

Dit product zul je geregeld tegenkomen in mijn recepten. Je vindt het bij de drogist onder de naam darmreiniger of psyllium inuline.

Het bevat werkstoffen die een gezonde spijsvertering en een goede darmflora ondersteunen. De inulinevezels bevorderen de groei van de Lactobacillus Acidophilus, een goede bacterie die de darmflora goed houdt. De grove psyllium vezels stimuleren de darmwerking.

Te koop bij o.a. Kruidvat en Trekpleister.  €2.89

Met darmreiniger kun je ook recepten maken ! > Koolhydraat arme pannenkoek 
                                                                       > Overheerlijke noorse crackers
                                                                       > hartige koolhydraat arme pannenkoek

6 comments:

  1. Wat een slechte layout! Kan niet eens lezen wat de beschrijvingen zijn door de achtergrond!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grotere smart phone aanschaffen misschien?
      Ik kan het heel goed vergroten. Zeer duidelijk.

      Delete
    2. Brilletje kopen.

      Delete
  2. Even een vraag, die inuline moet dat er in?
    Ik heb namelijk nogal gevoelige darmen.
    Voor de stoelgang hoef ik dat niet te hebben.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je kunt ook een product kopen met alleen psyllium vezels te kopen? Ik gebruik psylliym husk op dit moment. Ik vind het zelf erg handig voor bepaalde recepten omdat het een goed bindmiddel is.

      Delete